Znaczenie Content Marketing i Copywriting

teksty SEO zabójcze słowa kluczowe

Udostępnij Artykuł Znajomym

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Nasze oczy przyzwyczajone są do wspaniałych zdjęć i grafik, lecz ostatecznie interesuje nas zawsze treść, czyli to co summa summarum jest najważniejsze i zawiera tzw. clou sprawy.

Jakie jest znaczenie Content marketing i Copywriting ? W skład content marketing wchodzi pisanie tekstów na strony internetowe, artykułów na bloga, newslettery, czy opisy kolekcji i poszczególnych produktów. Dobry content marketing to nie tylko ciekawa treść, ale przede wszystkim dobór odpowiednich słów tzw. słów kluczowych. Dobry content writer konstruuje teksty SEO w taki sposób, aby zawrzeć właściwą ilość słów kluczowych nie powodując utraty jakości samej treści.

 

Copywriting to nic innego jak treści reklamowe, a innymi słowy tworzenie pojedynczych komunikatów, które mają sprzedać daną usługę, czy produkt. Jest to proces tworzenia treści przyjaznych, persfazyjnych i skutecznych. Nasi copywriterzy tworzą kreatywne i ciekawe treści reklam na strony internetowe.

 

Ktoś kiedyś powiedział, że są trzy rodzaje prawdy. W tym przypadku prawda jest tylko jedna. Bez content marketing nie ma copywriting. To są terminy wzajemnie się uzupełniające. To jest wszystko gra słów.

 

 

Co to znaczy pisać teksty SEO ?

Co to znaczy pisać teksty SEO ? Skrót z jęz. ang. Search Engine Optimization, to proces, którego celem jest osiągnięcie przez Twoją stronę internetową jak najlepszej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania wśród najbardziej popularnych globalnie wyszukiwarek typu Google.

Dobrej jakości teksty pomagają w prowadzeniu działań SEO, zwiększają sprzedaż sklepów internetowych i firm usługowych, ale przede wszystkim przekonują klientów do marek, które jeszcze niedawno nie istniały w świadomości Klientów.

 

 

Zadbaj o dobre teksty SEO

Codziennie docierają do Ciebie setki różnych treści, lecz tylko niektóre Ciebie zainteresują. Często nie chodzi o samą treść, lecz sposób, w jaki zostaje ona przedstawiona. Niestety wielu właścicieli portali internetowych ignoruje tak ważny element jak treści. Bezwzględnie zadbaj o treści SEO na swojej stronie www. Jeżeli dotychczas zignorowałeś ten element, nie przejmuj się, nigdy nie jest za późno, aby zwiększyć wartość i widoczność swojej witryny. Co należy zrobić ?

  • Przeprowadzić analizę rynku
  • Dobrać odpowiednie słowa kluczowe korzystając z takich narzędzi jak Google Keyword Planner, czy Ahrefs
  • Dobrać właściwą ilość słów kluczowych tzw. keyword density
  • Zadbać o merytorykę tekstów
  • Zadbać o atrakcyjność treści
  • Zachować właściwą dla pozycjonowania strukturę treści
  • Nie kopiować i napisać oryginalną treść od podstaw

 

 

Podsumowanie

Content marketing to budowanie wizerunku marki poprzez teksty przyjazne SEO, które mają wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej. Content marketing nie polega bezpośrednio na zwiększaniu sprzedaży. Zwiększenie sprzedaży to cel pośredni.

Copywriting to profesjonalne treści reklamowe, komunikaty reklamowe tworzone na podstawie gruntownej znajomości specyfiki produktu / usługi, potrzeb Klientów. Bezpośrednim celem jest zwiększenie sprzedaży.

 

 

Tworzymy
Strony i Aplikacje Internetowe

Korzystając z naszej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.